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Philip KITCHEN
Professeur Affilié
ICN Business School
Marketing

Email :
philip.kitchen@icn-artem.com

Sujet(s) de recherche :

Marketing

Communication et théorie marketing

Alma mater :
Keele University, Manchester University

Philip KITCHEN
Professeur Affilié
ICN Business School
Marketing
Le professeur Kitchen a contribué à de nombreux journaux incluant : Journal of Advertising Research, Journal of Business Research, Psychology & Marketing, International Journal of Advertising, Journal of Business Ethics, Journal of Marketing Management, European Journal of Marketing, International Journal of Human Resource Management, International Journal of Market Research, Journal of Marketing Education; et d'autres media et journaux académiques et destinés à la pratique. Il a par ailleurs fondé, organisé et présidé la 1st International Conference on Marketing and Corporate Communications et a été Editor of the Proceedings (Keele, 1996). Cette conférence est maintenant un événement annuel (Keele, 1996; Antwerp, Belgium, 1997; Glasgow, Scotland 1998; Salford, 1999; Erasmus, The Netherlands, 2000; Queen’s, Belfast, 2001; Antwerp, Belgium, 2002; London Metropolitan, 2003; Warwick, 2004; Intercollege, Cyprus, 2005; Ljbljana, Slovenia 2006; Middlesex 2007; Slovenia, 2008; University of Nicosia, Cyprus, 2009; Aarhus University, Denmark, 2010; University of Athens, Greece, 2011; ESC Rennes, France 2012; Salerno, Italy, 2013; Milan, Italy UK 2014; Izmir, Turkey, 2015; Middlesex University, UK 2016; Zarogoza University, Spain, 2017, University of Exeter, UK 2018; Ariel University, Israel, 2019). Pr Kitchen officie soit au sein de l'Editorial Advisory Board ou bien est Review Board Member des publications que sont : Journal of Advertising, Journal of Marketing Management, European Journal of Marketing, Management Decision, International Journal of Advertising, Marketing Intelligence and Planning, Corporate Reputation Review, Euro- Mediterranean Journal of Business, The Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, and International Journal of Management Studies and Research. Il est occasionnellement reviewer pour un certain nombre d'autres journaux académiques incluant : Journal of Marketing, Journal of Advertising Research, Marketing Education Review, Journal of Brand Management, International Business Review, et Journal of Strategic Marketing, ainsi que pour plusieurs conférences académiques internationales en marketing. and for several international marketing conferences. Il siège également dans les comités d'organisation de plusieurs conférences académiques.

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